2010. július 26., hétfő

Remember me!

Nos,ha már így jól eltűntem,gondoltam,épp itt az ideje a visszatérésnek.
Szóval megvagyunk,jól vagyunk,igazából nem történik semmi tyűdeizgalmas kutyás téren.Sokatsokat sétálunk,járunk jobbra-balra.Ezekben a 40fokokban sűrűn pancsoltattam Álmot a Pándzsánál.Két héten át ott szülinapoztunk,előbb barátnőmét ünnepeltük ott,majd az enyémet.Természetesen megint csak papíron öregedtem,agyilag szerintem csak visszafelé vagyok képes fejlődni. :)
Álm persze nagyon élvezte,hol pancsolt,hol egyikünkhöz,hol másikunkhoz ment egy kis simire,vagy épp eltűnt.És persze állandóan zaklatott mindenkit egy fél fával,amit épp talált útközben. :D Valahogy így:

(Jóó,téli kép,most csak ezt találtam,de az év bármelyik szakában elő tudja ezt adni :D )
Most amilyen hideg van,még majdnem illik is ide ez a kép...Vissza akarom kapni a nyaraaat!
Menhelyi hírek:

Nos,Brúnó lebukott,esküdni mernék,hogy a csaját,Mesét félti,azért morog kennelrácson keresztül.Mikor kihoztuk őket(végre nem egyedül mentem és így a barátnőjét is ki tudtuk hozni sétálni),Brúnó vagy három percig állt velem szemben két lábon és ölelt és csóvált és jajdejóhogyittvagy! :) Folyton neki akart ugrani Mesének,de ha távolabb vittem,akkor meg folyton arrafelé húzott.Ki érti  pasikat?!
Bonca egy tünemény és egyre tüneményebb lesz.Imádom.Miután kikerültünk a kutyás övezetből,álomku tyává változik.Nem húz,sétikál,szaglász,kutyakodik,de csak amíg a póráz engedi,visszajön hívásra,leül,lefekszik(bár ebben a melegben egyből a hátára is hömbölödik :D ),járda szélénél leül...Naggyon okos!Miért nincs még itt az álomgazdija? :S
Morris kábé 2 másodpercig elfelejtett megugatni.Jól kiröhögtem. :D

1 megjegyzés: