2012. május 26., szombat

Egy kicsit Álmosos...

...ha már a blog címében szerepel ő is.
Szóval,az általános,megvagyunk,Álmos jól van,minden oké vele.Ha dolgozni kell,szenved a melegben,ha nem kell,akkor hirtelen megfiatalodik "megnő három méretet és kizöldül a szeme" /Korom Gábor/.Újra a megszokott életünket éldegéljük kettecskén.Ő örül ennek,én meg próbálom újra megszokni.Néha elővszem őt is és dolgozunk kicsit,de általában csak relaxsétáink vannak.Itt a jó idő,újra lehet éjjel bandukolni.Imádom!Mostanában sűrűn szeretnék csak úgy nekiindulni és kisétálni a világból...
Amúgy,ebre visszatérve,egyre büszkébb vagyok Rá,jól viseli,hogy egyre több kutya van körülöttünk és bizony,olyankor általában nem vele foglalkozom.Amiért imádom,hogy a menhelynél,ha kell,végigfekszi az árnyékban akár a három órát is,amíg edzések vannak.Csodakutya!
És hogy valami konkréttal is jöjjek,ami esetleg érdekelheti is a kedves Olvasót:
Május 5.-én Pesten jártunk Álmossal az Állat és Ember Á.V.E. által megrendezett Lucky Dip Dog Dancing versenyen.A lucky dip annyit tesz,kedves nem annyira kutyások,hogy a sima DDversenyekkel ellentétben,itt nem a versenyző viszi a zenét és a kelléket.Itt bizony kisorsolnak egy számot,egy eszközt és kábé egy órád van összerakni rá/vele valamit.Hát...így utólag rá kellett jönnöm,hogy ez nem fekszik nekünk...Vagyis hát,Álmos imádta,hogy megint emberek és kutyák között lehet,de pont ezért nem igazán akart nekem dolgozni.Szinte látszott az arcán,hogy ő nem ér most rá az én hülyeségeimre,mert hát program van!
Így egy katasztrofális próbálkozással,amit ha megvernek,sem mutatok meg senkinek (szerintem így is maradandó károkat okozott azoknak,akik láthatták élőben) harmadikak lettünk.Hát,legalább az első kupánk megvan... :D




Két olyan párostól kaptunk ki,akik előtt naggyon le a kalappal,szóval,mondhatni,még ha fel is készülünk,akkor sem lett volna esélyünk sem.Gratulálok nekik is! :)
Bevallom őszintén,ez után a verseny után úgy éreztem,nem nekünk való ez az egész.Még olyan kijelentésem is volt,hogy nyugdíjazom Álmost és főállású Szívemcsücske-Kutya lesz...Úgy éreztem,nem igazán élvezi ő ezt a fajta hókamókát.
De persze,minek az embernek ellenség,ha vannak kedves barátai? :D Így hát parancsba kaptam,hogy márpedig indulunk Komáromban,nincs hiszti!Szóval,mit tehet itt egy ló-jeligére,neveztem...Holnap reggel indulunk,háááát....majd meglátjuk mi lesz.Eddig már pozitív a dolog,ugyanis életemben először összeraktam egy másfél perces kűrt! (nem ez az első dd-versenyünk...nem is a második...tökgáááááz :D ) Gyakorolgatunk,Álmos csinálja is,szóval...majd meglátjuk,holnap mennyire szeretne majd működni :)
Ja és amúgy természetesen,mint minden kutyás megnyilvánulásom előtt:
PÁÁÁNIK

Pár kép a lucky dipről:





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése