2012. május 30., szerda

Pünkösd Dog Dancing Kupa,2012.05.27.

Na szóval,emlékeztek,hogy a május eleji DDverseny után nyugdíjaztam Álmost?Rémlik?
Ez olyan jól sikerült,hogy felsőbb utasításra (minek az embernek ellenség,ha vannak barátai,akik terrorban tartják?  ) beneveztem őkelmét a komáromi DDversenyre is.Szerencsére volt hosszabbítása a nevezési határidőnek...így még fílingesebb volt,hogy a második határidőből is kicsúsztunk.Vasárnap volt a verseny és azt hiszem,csütörtökön tisztáztuk,hogy indulhatok-e.Se kűr,se zene,se semmi...Kihívás elfogadva!
Zenét kaptam (köszönjüüük).
Anyukám megtámogatta a versenyünket a teljes ruházat beszerzésével (köszii aaanyaaaaa! *.* )
Ursa,drága barátnőm megvágta a zenét. (kőőősziii)
A már megtanult trükkök adottak voltak már.(köszi Álmiiii ^^, )
Szóval maradt az,hogy rakjunk össze egy másfél perces kis kűröcskét.
Nem megy ez nekem.Nem vagyok elég kreatív.A ritmust meg túlságosan is tisztelem ahhoz,hogy rálépjek.Szóval,a kűrünk nem túl esztétikus,de legalább csinált valamit az eb.Már csak az volt a para része a dolognak,hogy éjszaka gyakoroltam Álmossal,hogy lelkes is legyen picit.Dolgozott is,de a senior kategória 11-12 közé volt kiírva.40fokos melegben pedig előszeretettel nem dolgozik (há'perszehogy,nem hülye...)Na de majd meglátjuk...
Szombat este természetesen random ivászat történt.(Kutyások,figyelem!Ha szerepelni akartok az igazi kutyás életben,készüljetek fel rá,hogy minden rendezvény előtti este eljön értetek a folyékony ördög és megpróbál elcsábítani!) ...
Tehát,laza 3 órás alvás után,smsre keltem,amiben lemondták a fuvarunkat.Okké,nézzünk vonatot...még pont egy van,amelyikkel odaérek a regisztrációra.Összepakoltam és elindultunk.
Persze lekéstük...Egy órás várakozás a következőre.Úgy nekiindulni Komáromnak,hogy nem biztos az indulásod (mivel lekésted a regisztrációt és hiába kértél meg valakit,hogy regisztráljon be,csak egy sejtelmes választ kapsz,hogy "megpróbáljuk"),na hát az priceless.Odaértünk,beköszöntem,hogy "Hello,én vagyok a késő,meggyüttünk Győrbőő' ",már messziről bólogattak az emberkék,hogy igen,tudjuk,nem lepődtünk meg...
Végül is,indultunk.Végül is,nem lett tökéletes.Végül is,nagyon büszke vagyok Álmosra,hiszen végig szépen figyelt,dolgozott.Végül is,ezt az eredményt vártam tőle.Végül is,második hely.végül is,Álm egy sztár. :)






























Tiszta hippin nézek ki ezzel a mezitlábazással :P

5 megjegyzés:

  1. nahátnahátNAAAA!
    Odamentem, közöltem, hogy "barátosném, a Roxii, igen, ott a senior második, Álmos nevű ebjével, igen, az, késik, mert lekésték a vonatot és Győrből jönnek. Igen, ők azok, ott a seniorban. Na, mármost megkért, hogy regisztráljak helyette. Jaaa, oké, nekem úgy is jó, ha tudod, hogy késnek... de akkor oké? Oké, rendben, hamarosan, úgy fél 11 felé ideérnek. "
    Meg is kérdezheted a Nórát :D Bár éppen akkor szórakoztak a zenelejátszóval :D

    VálaszTörlés
  2. a természetlányok mezítláb vannak... ez alap.
    és én megmondtam, hogy hippi vagy ^^

    VálaszTörlés
  3. Áháá,szóval még csak nem is figyeltek rád....még jobb! :P
    (Azért értékelem ám ;) :* )

    VálaszTörlés