2011. január 12., szerda

Pótlás

Üdvözlet,kedves olvasó,2011ben is minálunk!
Tudom,jól eltűntem,pedig történt ám sokminden,csak az újév úgy látszik elsodort...
Szóval,talán az első,amiről lemaradtatok,hogy Álmosnak születésnapja volt dec.22.-én.Immáron 7 éves kiskutyám nincs tisztában a korával,egyre bolondabb tud lenni.Elképzelhető,hogy most éli második gyerekkorát,vagy nem is tudom...Multkor megkérdezték,mennyi idős,és mikor mondtam,hogy hét,visszakérdeztek,hogy hónapos?Szóval,persze,mindenkinek jólesik,ha fiatalítják,de azért hát naaa... :D
Aztán ugye jött a karácsony is egyből...Így nagyobb ajándéknak kapott a blöki egy furminátort.Angliából hozták nekünk,mert őszintén szólva itthon nevetségesen magas ára van.Szerintem.Nem tudom,mit tud egy eredeti magyar furmi,de a mi angliaink teljesen pörfikt.Álmosnak L-es méret kell,ami angliából idáig összevissza 3500Ft-ért érkezett...Kutyás boltban dolgozó ismerősöm mesélte,hogy náluk a legkisebb van 5000Ft fölött...
Megmondom őszintén,nekem csalódás volt a furmi,mikor először kinyitottam..."EZ?!Hát ez egy sima kefe!Ne idegesítsetek,hogy most hozattam angliából egy kefét magunknak!"Majd végighúztam Álmin párszor,mondván,bizonyítsuk,hogy nekünk van igazunk és ugysem működik...Majd 10 perc alatt kiszedtem az ebből annyi szőrt,mint amennyit eddig 2 óra alatt talán ki tudtam könyörögni belőle...Tehát,jelentem: a furminátor nagyon JÓ,sok szeretettel ajánlom mindenkinek! ;)
Álmos egyre nehezebben viseli a szilveszteri petárdákat.Idén már este 8kor nem volt hajlandó pisilni,ellenben minden lépcsőháznál úgy döntött(a kábé 3 perces lenntartózkodásunk alatt),hogy mostantól itt lakunk és nagy elánnal megindult felfelé...Fel is jöttünk haqmar,mondván,ennek így nincs értelme,majd meg is lett az eredménye:reggelre bepisilés...Bár persze remélem,hogy ennyi lesz a legnagyobb problémánk mindig.Szegényem annyira félt,hogy másnap még hasmenése is volt a nagy idegeskedéstől...Tehát köszönöm mindenféle haddnemondjam milyen petárdázó mintapolgárnak,hogy a frászt hozza az én és mások kutyáira. :/
Hétgvégén voltam Prágában.Gyönyörű város!Péntek éjjel mentünk,vasárnap éjjel jöttünk.Álmos addig egy barátunknál nyaralt és kényeztette magát. :) Tudtam,hogy nagyon jó helyen van.És 2 nap tényleg nem a világ...De nekem úúúúúgy hiányzott ez a dög!Azt hiszem,menthetetlen kutyafüggőségem van.Úgyhogy nem csinálunk rendszert a kutya nélküli nyaralásból,azt hiszem. :)

2 megjegyzés:

  1. tyahhuuu :) Hianyzott ez a hang :)
    Te nyuszi a furminatorert ha szallitasi koltseget fizettel akkor megverlek. ennyi erovel megkersz en meg viszem oszt cso. a taskamban igazan elfer..
    (vege az Almostalan nyaralasoknak? nade kerlek.. hogy meglepodott volna a busz ha Pragaban egyszercsak elohuzod a csomagbol osszehajtogatott kiskutyadat <3) :D :D

    VálaszTörlés
  2. Fogalmam sincs,őszintén szólva,hogy miért fizettem egyáltalán...De 3500Ft volt összesen,angliából ide magyarhonba,innen,vhonnan messziről ide győrbe...plusz ugye az alapára.Szal,ha ebben benne volt a szállítási költség is,akkor nem bánom,nem vagyok sóher,örüljenek!Nehogymár miattam menjen csődbe a ködös Albion :D
    Ja és igen,Álmostalan nyaralásoknak lőttek,ezentúl tényleg viszem magammal...ha más nem,táskában,pontosan :D
    (Bár azon édesen röhögtem,mikor egy Álmosszőrszálat találtam kinn a ruhámon és erősen örvendeztem,hogy velem van :D)

    VálaszTörlés