2011. december 10., szombat

Jólfésült és morcos

Most egy minden kutyagazdit körüllengő (néhol-pl engem-szó szerint is)problémát dobok fel,amitől kihullik(milyen stílusos,itt már úgyis mindegy-jeligére) a hajam immáron 4. éve,évente 2X: vedlésidőszak.Sőt,VEDLÉSIDŐSZAK!VED-LÉS-I-DŐ-SZAK!!!Első kérdésem: Hát ki az az idióta baromállat,aki ezt kitalálta?!Miért nem jó annak a szerencsétlen kutyának ugyanaz a bunda?Még emberekből is csak a tehetősebbek tarthatnak pár darabot.Mondom,párat!Nem évente cserélik!KÉTSZER!!
(Bocsánat,az idegszálaim...nos...én is vedlek,csak én azokat,úgy érzem...)
Másik kérdésem: Miért,ismétlem,MIÉRT az én kutyám az,akiből 60X annyi szőr jön ki egy vedlésidőszak alatt,mint amennyi szőr összesen van rajta?Ezt kicsit igazságtalannak érzem...Értem én,hogy ez is egy fajta kivételezés,és egy telhetetlen dög vagyok,de jobban értékelném egy picit,ha mondjuk több kaja lenne a hűtőmben,mint másoknak(najó,ezt a testalkatom még jobban megsínylené,mint a jelen állapotokat :D ),vagy a pénztárcám lenne vastagabb kicsit,mint az átlag...na jó,annyira,mint az átlag.Látjátok,nem vagyok olyan telhetetlen.(Tudjátok,"Kedves Jézuska!Idén is ugyanazt kérem,mint tavaly: dagadó pénztárcát és vékony alakot!De kérlek,idén ne keverd össze a kettőt" :D )
Harmadik:Mindenki kutyája utálja a fésülködést?Mármint,értem én,teljesen világos,hogy Álmos pasi,szóval nem rajong annyira a szépségápolásért,mint a fürdés,karomvágás és fésülés,de azért az a hattyú halála,amit lead ilyenkor...Kicsit erősnek érzem.Értem én,hogy egy állatkínzó dög vagyok,na de akkor is...Még a végén én érzem utolsó cafatnak magam,miközben a szőnyegen kúszva,könnyeimet törölgetve próbálok a kegyeibe férkőzni egy-egy fésűhúzás után.(Na,ennyit a hős gazdi-szerepről...)
Most nézzétek ezt a fejet!!
(elnézést,telefonos ratyiminőség)




Najó,asszem,kibalhéztam magam.A következő fésülésig.Kiírtam magamból,meggyógyultam. :)
Elnézést,amiért ez a bejegyzés ilyen szőrszálhasogató lett.(soha,soha nem szabad éjjel blogot írnom...bocsánat.utólag is elnézést,akinek fizikai fájdalmat okozott...)
és egy darab Álmosból:

















(remélem,azért volt,aki egy adag kakit várt... :D )
Most pedig megyek és lelövöm magam.Vagy megfésülködöm.Már nem vagyok biztos benne,melyik a rosszabb... :D

2 megjegyzés:

  1. hááááhháááá sírva röhögök :D te egy állat vagy :D

    VálaszTörlés
  2. Kozimentes napom van.Meghülyültem örökre.Sajnálom. :D

    VálaszTörlés