2011. december 13., kedd

Menhelynapló

Tegnap kaptam a fülest,miszerint egyik ismerősöm meglátogatja a szerelmét.Így hát kapva kaptam az alkalmon,hogy vele tartsak a Szőke Hercegemmel,miután párom lelépett dolgozni.Hogy ez így bonyolult?Miért lenne ez így bonyolult??De ha muszáj,a gyengébbek kedvéért elmagyarázom...
Szóval,ismerősöm és a szerelme:




Szőke Hercegem és a Párom:

Személyeskedés miatti rágalom ellen inkább nem nevezem meg,hogy ki kicsoda a képeken,döntsön mindenki,ahogy akar.
Szóval tehát,sétáltunk egy laza két és fél-három órát így kettecskén.Mondhatni,duplarandiztunk.Fúúú!Hát most esik le!Életemben először:randiztam!De jó nekem! ^^,
De nem csak andalogtunk ám!Ismerősünket,(a továbbiakban S.)megtanítottam rá,hogy kell egy igazi pörgős csaj nyelvén kommunikálni.Egész jól ráéreztek egymásra a séta végére.Szóval jutalomból még vacsizni is elvitte a csajszit. :)
Álmmal a mi kapcsolatunk már túl van az ilyen fúú,de andalgós időszakon,így hát ő mutatta be az ideális pasiviselkedést:
így kell figyelni anyára ahhoz,hogy anyának megfeleljen:
 Időközben ránksötétedett rendesen,olyan volt,mintha éjjel értünk volna már haza.Szőke azóta csak úgy horkol. :)




Tehát,mondhatjuk,hogy a bejegyzésben szereplő személyek jól érezték magukat a mai nap folyamán.(Remélhetőleg a párom is :D )

ÉS ha már menhely,nem zárhatom a bejegyzést nélküle:

!BONI!
Gazdit keres(még mindig,igen) Boni,az 5-6 év körüli iv. kan jagdterrier kutya!Boni egy igazi bonsaitestőr,a kedves gazdi kenyérre kenheti,békeidőben őt,akció után pedig az ellenséget.Szuper választás egykekutyának!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése