2011. december 6., kedd

Karakterteszt

Szeptember 10.-én (igen,most nektek pótolok,mesélek,magamnak meg nosztalgiázom... :D ) Az Országos Collie,Sheltie Baráti Egyesület megszervezte a KARAKTERTESZT nevű programot,amire bármilyen korú,nemű,fajtájú blökivel lehetett nevezni.Hát,miért is ne,jó programnak tűnik címmel nekivágtunk mi,a három grácia a fkf-ról,Arcusék,Mokáék és mi. :)
Meglepően sok kutya-gazdi páros gyűlt össze szerintem,főleg,hogy ez a rendezvény most Győrben volt,nem Pesten és környékén.Természetesen azért én ennek nagyon örültem. :)
Szóval,maga a karakterteszt különböző feladatokból összerakott pályát takart,ahol a kutya teljesítményét figyelvén pontozták a teljesítményt.Kezdődött az egész azzal,hogy mekkora nyomást visel el a kutya,mekkora tömeget,főleg idegen emberektől.Álmost kicsit feszélyezte,hogy egy elég szűk körbe zárták be az emberek,szóval a fenekénél kicsit rá kellett állnom,hogy ne tolasson ki,de megértem,én sem éreztem volna jól magam egy olyan körben,ahol ekkora helyem van...De jól viselte és ez volt a lényeg. :)





Aztán különböző hirtelen,ám a hétköznapi életben gyakran előforduló helyzetekbe vitték a kutyát,például az esernyős emberek,az idős,"kutyára rácuppanós" emberek,gyerekjátékok,amik hangosak,vagy nagyok és zörgősek,másik kutyák,stb...













Voltak zörgős,hangos feladatok is,például zenélő gyerekjáték,síp(az engem jobban zavart szerintem,mint Álmost :D ),valami zörgővel-valószínűleg kaviccsal-töltött üvegeket dobtak Álmi mellé...




Egy letakart dobozból húztak ki egy zörgős üveget,mikor épp elsétált mellette a blöki


Két agilityakadályt is beraktak...

Majd Álmos kedvence,a 'vadászd le a ketrec alatt meglapuló virslit' :D Egész ügyesen csinálta,csak szegényem kicsit nagyobb fejjel rendelkezik,mint amire ez a feladat tervezve volt,főleg,hogy a colliek pl a hosszú orrukkal ugye szinte bárhova befértek,úgyhogy eleinte csak pislogott és aktívan nyáladzott,de végül ráérzett a dologra. :D





Egyébként Álm olyan ügyeske volt ezen a teszten,hogy büszkén jelentem be:
5 kitűnővel végző kutyából az egyik ő volt! ^^,
 Szóval kitűnő kutyusom van,aki teljesen megfelel a társasági normáknak és a közös együttélésnek. :) Büszkül ám az anyai szívem! :)

És,bár ez nem Álmossal kapcsolatos,de meg kell osztanom:
Életemben először ezen a karakterteszten láttam élőben vérebet.Hát,azóta végem van...Szerelem volt első látásra!Egyszer biztos,hogy lesz egy vérebem! :)




és akkor pár kép:
















Móka feje :D








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése