2012. augusztus 22., szerda

Tatabányán jártunk

Láttatok már UFOt?Én már igen!Tegnap,életemben először.Bár,azt hozzá kell tenni,hogy most lehetett először...
Augusztus 18.-án szervezte meg a Tatabányai Kutyaiskola az I. U.F.O. Kupát.Leruccantunk hát a Srácokkal meglesni,mit sikerült összehozni.
A verseny előtti nap kiderült,hogy a helyszín nincs közel az állomáshoz/városközponthoz...ellenben rohadt messze van.Itt mjdnem meg is dőlt a kirándulásunk,ugyanis nem akartam végigrángatni mindenen Álmost oda-vissza.Ám szerencsére az utolsó pillanatban Judit elvállalta a fuvarunkat,oda is,vissza is,ezt itt is nagyon szépen köszönjük neki!
Negyed7kor indult a vonatunk itthonról,amire már alapból rohannunk kellett természetesen.Bár,az emberek arca kifejezetten mókás volt,ahogy berobbant a két eb a vonatba.Ezután szerencsésen elértük a Tbányára menő vonatot is,kisebb küzdelmek árán felpakoltam Kexet rá.Álm olyan gyönyörűen száll fel,imádom!
Na,itt olyan kallerral sikerült találkoznom,mint még soha!Direkt megálltunk egy szélesebb folyosórészen,hogy mi is jól elférjünk,meg a többi utas is tudjon közlekedni.Jön a bácsi,kéri a jegyeket.Odaadom: sima jegy,pótjegy,és két ebjegy.néz a bácsi,nééz,nééééééz...majd némi fejvakarás után megkérdi,hogy kinél is van a másik kutya.Ezzel sikerült úgy összezavarnia,hogy a biztonság kedvéért lenéztem,majd megnyugodva közölhettem vele,hogy hiszen velem van mindkettő.Hjam,fekete volt a talaj és Kexet még a hatalmas radar füleivel sem volt képes észrevenni rajta...




Ezután gondolta csakazértis megfog valahogy: felsorolta hangosan,hogy van mindkét kutyán póráz és szájkosár is...majd a következő beszélgetés zajlott le köztünk:
-Akkor most két darab egy évnél nem régebbi oltási igazolványt szeretnék kérni!
- (???) Öhm...adom.
-(???) Van?!
-Persze.
-Mind a kettőnek?
-(Neeeem,csak az egyiket oltatom,mer' marha drága...)Persze,hogy van mind a kettőnek.
-Hmm...precíz.
Majd fogta magát és tovább sétált.Persze megnézni nem nézte meg. :)
Az út során még egy bácsi volt olyan kedves és beesett háttal a wcbe pont előttem,ezzel koronázva meg a hangulatomat.Egy szépséghibája volt a dolognak: a bácsi elég nagy volt,így csak diszkréten kuncogtam Álmba bújva.
Odaérve,az autóval megtett úton megbizonyosodhattam arról,hogy tényleg nagyon messze van a hely.Ezt nem tartottam annyira jónak,hiszen mi,akik tömegközlekedéssel tudunk csak eljutni egy-egy ilyen versenyre,ilyenkor erősen meg vagyunk lőve.Persze,azt is értem én,hogy hát ez a kutyasuli területe,meg minden,csak hát na...nem volt ez szerencsés.
Mire odaértünk,a fórumos banda nagy része már  ott is volt,ennek nagyon örültem.Jó volt újra látni a csajokat,szétökörködtük magunkat.És mindig volt,aki épp nagyon szeresse Kexet,így volt némi pihiidőm nekem is. Ott volt Orsi Ingriddel,Niki Arcussal,viki az egész falkájával,Csilla és Jovi,Viki Fidoval,Orsi kedvenc rasztapulimmal,Nomáddal és elnézést,de nem folytatom a felsorolást,mert elmegy az egész éjszakám rá...szóval A Lányok. :)
(és mennyire vicces helyzet,a képen egyedül Grid a lány :D )

A nap további része jól telt,az egyetlen,ami rossz volt,hogy iszonyatosan tűzött a nap,meg lehetett halni,miközben néztük a versenyzőket.De hát,ilyen ez a nyár...viszont voltak árnyékos részek,ahol le lehetett pakolni,sátrat,cuccokat,székeket,kutyákat egyaránt,ez jóó volt!
a kutyasuli elilntézte,hogy egy étteremből lehetett előre rendelni ebédet aznapra,ez is nagyon jó ötlet volt szerintem,így nem kellett a 40fokban 10perc alatt megromló vajaszsömlékkel küzdeni.A helyszínen lehetett venni hot-dogot és jégkását,amiből a málnás részt fix,hogy kifogyasztottuk!
A díjak is jól néztek ki,szép kis kupák voltak(bár én ezeket csak messziről láttam.)
Egy hiba volt,amit nem tudok sehogy sem lenyelni és engem rosszul érintett:
Miután lementek a DD-s bemutatók,hatalmas üres járat következett.Tervben volt még az apportverseny és a szépségverseny is,mégsem töltötték ki az űrt ezekkel,mindenki csak lézengett...Persze egy kis pihi nem árt,de egy idő után már nagyon nem találtam/találtuk a helyünket.

Ezt azért meg lehetett volna csinálni valahogy máshogy is.Pl én is neveztem mindkét ebet a szépségversenyre,mégis lemaradtam róla,mert mennünk kellett,ment a vonatunk... :/
Hazafelé már nagyon éhes és fáradt,ezáltal hisztis voltam (fúú,ne akarjátok tudni,milyen vagyok,mikor éhezem),kex ezt még megfejelte azzal,hogy se felszállni nem akart a vonatra,se befeküdni az ülésekhez, és természetesen pont úgy késtük le a vonatot a keletiből,hogy még két lépés kellett volna ahhoz,hogy kinyissam az ajtaját,mikor megindult a gépezet...Na igen,hoztuk a szerencsénket.
Hazaértünk,ettünk,aludtunk,szóval,azért végeredményben jó volt a nap,jól éreztük magunkat,köszönjük szépen a meghívást Szandrának!

3 megjegyzés:

  1. Akkor azért volt a pumpád a százon :DDD Nem tudtalak a vonatot hová tenni, mintha kicserélték volna a vicces-marhás Roxit, egy zsémbes vénbanyára (bocsi xD) :D

    VálaszTörlés
  2. Iggen,ez is erősen közrejátszott.Meg a rengeteg várakozás a semmire,a feszültség,hogy elérjük-e a vonatot (ha lekéstük volna,valószínűleg meg is öltem volna valakit :D ) és akkor még Kex is debilkedett...Hát,ez is én vagyok,na.Skizofrénia,rulez :D

    VálaszTörlés
  3. Valszeg akkor én lettem volna az áldozat, akkor utólag meg is könnyebbülök :D, a skizofrénia miatt ne aggódj, van egy kutyám aki ugyanígy hajaz erre :D. SkizoJovi :P

    VálaszTörlés