2012. augusztus 5., vasárnap

A Nagybetűs Élet-jelmezes főpróba

Minden élőlénynél eljön az elszakadás pillanata.A növények a magvaikat a szél gondjaira bizzák,az oroszlánok elmarják a tinihimeket,mi emberek pedig egyszer csak nagyon nagykisfiúnak/nagykislánynak gondoljuk magunkat és elmegyünk világgá.Hát,most engem is elért ez a láz.Úgyhogy gondoltam egy nagyot,vettem egy mély levegőt és szereztem egy lakást Álmosnak,Kexnek és nekem ButaPest szélén.A cuccaim már beelőztek,ők már pestiek.Mi a blökikkel kábé kedd estére érünk fel.De akkor már maradunk is.Kell a változás,kell,hogy rákényszerüljek,hogy saját lábra álljak.
Persze,azokra a kis kekeckedőkre is gondoltam,akik most hüledeznek,hogy hűű,milyen jól megy neki,hogy csak úgy elköltözik,és külön lakásban éli tovább a kis életét: iskolába megyek. (már,ha felvesznek...).Éééés,nagy és hires újságiróvá kupálódok.Ámen!
Mikor elintéződött a pénz,a lakás és a felcuccolás témája is,leültem,kifújtam azt a rég elhasznált mély levegőt,és csendben nekiálltam cidrizni az egésztől.Szóval,tökre nagylány vagyok,de ott fent egyedül is leszek,fáradt is leszek,meg éhes is...ha még mindig vörös lenne a hajam,lehetnék majd  kölyökVuk dublőre is.Mi van,ha meghalok fent egyedül és csak két hét múlva találnak a hullámra?!...mármint a maradékára,amit a vad farkaskutyák hagynak majd...

Ennél a képkockánál inkább nyomtam egy pauzét,kimásztam az ágy alól,ahova idő közben csendesen becsorogtam,majd eldöntöttem:
Kell egy próba!
Szóval,igy jutottunk el a Váci Világi Vigalom nevű rendezvényre Álmossal,a Retriever Rescue képviseletében.Július 28.-29.-re voltak meghivva,ez egy komplett szombat-vasárnap,délelőtt 10től 18ig.Álmossal 27.-én,pénteken délután elindultunk fel,mondván,majd reggel az albiból indulunk el,és igy nem kell hajnal fél4kor felkelnem Győrben.Spóroljunk a vonattal is,menjünk sima gyorsvonattal...Délután fél3kor...
Két órás volt az út eredetileg...a MÁV pedig csodákra képes!Nem hittem volna,hogy tudja fokozni a 2 órás útidőt,de sikerült még jobban kiakasztaniuk:Biatorbágyon megálltunk egy 20 percre...mert az jó.A tűző napon...Utána már csak 3/4 órát kellett várnunk a Keletiben,hogy kijussunk a házhoz.
Következő meglepi: az albérletemnek egy idős bácsi a tulaja,aki,bár csak egy házrészt bérlek tőle,nem lakik ott.Havonta egyszer jelenik meg,begyűjti a pénzt,lenyirja a füvet és elmegy.Hát,ott várt a kertben...és az egész hétvégét ott tölti...Remekül tudok időziteni,az fix!
De legalább megismerkedett Álmossal is.
VÁCI VILÁGI VIGALOM

Szombat reggel fél9re érkeztünk meg a Keletibe,ahol T.,M. és párja,Z. várt már minket.Kocsiba pattantunk és elrobogtunk Vácra.A szombat közlekedés szempontjából nem volt vészes,hiszen hála T.-nak,keletinél kocsiba be,majd este keletinél kocsiból ki.Egy ilyet képes vagyok kisebb összezavarodásokkal átvészelni.
Nagyon jó időnk volt egész hétvégén,olvadoztunk a sátornál.Szerencsére jó helyen voltunk,pár perces sétával le tudtuk vinni a blökiket időnként mártózni a Dunához,a sátrunk mellett volt egy utcai csap és egy vizes sátorral pont mellettünk táboroztak le,igy a vizünkhöz folyamatosan kaptunk jeget és citromot. :)
A Vigalmon rengeteg árus volt,szebbnél-szebb dolgokat árultak.Volt sok egyéb program is,korongozás,koncertek,az árusok mellett rengeteg kávézó-söröző-étterem is volt.Még sosem voltam ilyenen,szóval nekem nagy élmény volt!
A társaság szokás szerint fenomenális volt!Délután még söröztünk is egyet a lányokkal-ebekkel. (és aktivan próbáltunk pasit fogni nekem,de Álmos mindig lealázott :D )
Eredetileg csak szombatra mentünk,de későn is végeztünk,igy az volt a tervem,hogy fent maradunk éjjelre megint,és majd vasárnap jövünk haza.Ám olyan heves tiltakozásba ütközött a terv,hogy ihajj!Parancsba kaptuk,hogy kötelező jelleggel meg kell jelennünk másnap is.
Itt kezdődött az igazi próbatétel:
Nem volt fuvarom.Mondták,hogy semmi gond,van tömegközlekedés.Jön vonat Vácra.A Nyugatiból.Nos,a Keletiig képes vagyok bejutni...
Onnan már csak el kell menned-és itt kaptam két infót:
1: Keletiből jobb felé kimész,megkeresed a 73as trolit,felszállsz,elmész vele a mittoménmármeddig,lezállsz és ott lesz a Nyugati.
2:Nem mész el a vonattal a Keletiig,leszállsz Kőbánya-felsőn (?),aztán onnan elmegyek érted (M.),és elviszlek a 109es buszig (?-már elhalványult pár emlék,szóval ha valamelyik info nem pontos,akkor bocsánat érte.Igy jár az,aki tologatja az élménybeszámolót),azzal elmész a hülyenevű utcáig,ott lesz a Nyugati.
Első körben délelőtt,a második variációval egyeztem ki,mert nagyon szimpatikus volt,hogy ott van élő segitségem is.Igy elindultunk 11kor otthonról és fél2re már Vácon is voltunk! :D
Persze mondták a lányok előző nap,hogy nyugodtan hivjam őket,ha leszálltam a vonatról,onnn már elirányitanak.De megint rámtört a nagylányvagyok-roham,igy minimális kerülővel,de megtaláltam a sátrat önerőből!Hosszasan veregettem a vállam célbaérés után.
Ezen felbuzdulva megint egy szuper délutánt sikerült együtt töltenünk,bár már kicsit túlzásba estek az égiek a jóidővel.Mig szombaton Missy és Bibi voltak a főállású simogatós ebek,mig vasárnap Hunter és Bibi csatlakozott Álmoshoz.Látogatóként a két nap alatt ott volt Gizi,Trinity,Jogar,Maya...szóval azért szép számban voltak a blökik is. :)
Vasárnap este a Nyugati felé még gondolkodtam a vonaton,hogy miért sötétedett be ilyen hirtelen...Hát,a Nyugatiba érve mindent megértettem.A pályaudvar fedett...de hogy minek?Úgy esett bent is az eső,hogy Álmos kinézett a vonatajtón és nem akart leszállni!
Visszafelé a trolis megoldást használtuk fel.Mire átértünk a másik pályaudvarra,a vihar szerencsére már elcsendesült.Természetesen még megkoronáztuk a napot azzal,hogy a villám belecsapott valamibe,amire a vonatnak feltétlen szüksége volt a továbbmenéshez,ezért két megállóval az én célom előtt megállt a vonat és igy a fél9es vonatról sikerült végre leesnem 10 órakor.Feljegyzés a MÁVról: kitűnő légkondi van a vonaton!Megy,ha kell,ha nem.

Innen már sima ügy volt az este:Már csak ki kellett totóznom,hogy melyik házban lakunk és hogy jutok be,ugyanis se közel,se távol semmi fény...sebaj,majd világitok telefonnal!
...ami egy "@nyád!"-sóhajtással masszivan nekiállt töltőért sikitozni...ami itt pihent Győrben...
Telefon kikapcs.,hogy éljen még valamennyit másnap,majd este fél11kor lefeküdni a full sötét új lakásban,hát...megfizethetetlen volt.
Szóval,jelentem,a főpróba lezajlott,és azt hiszem,egész jól vettem az akadályokat.Pedig hozta a szokásos formáját a mázlim!Ha igy is folytatódik,nem fogok unatkozni,azt hiszem.DE van esély,hogy túlélek odafent! :)

Templom





Hunter






Bibi






Sokan



A vasárnapi mag



Álmiii ^^,






Egy újabb szuper rendezvénnyel,és már 5 éves közös múlttal,még mindig azt tudom csak mondani,hogy egy remek csapat állt össze az árva retrieverekért.
Szeretek RR-gyerek lenni. :)
Köszönjük a meghivást,a lehetőséget,hogy ott lehettünk!

4 megjegyzés:

  1. Nagy élmény volt olvasni a beszámolódat, tetszik a humorod és az öniróniád. Szerintem túléled pestet, őleg a két segítő ebzettel. Fannykaas

    VálaszTörlés
  2. Kedves Roxi és Álmi!
    Hidd el, hamar belejössz a (buta)pesti életbe :)
    Üdv. Serzsu

    VálaszTörlés
  3. És velem, a hülye győrivel, aki havonta-kéthavonta felugrik újabb könyvekért és másnaposságért :D
    Hiányozni fogsz! ♥

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a biztató szavakat,jelentem,élünk! (még :D )

    Niki,csak ugornál már :P

    VálaszTörlés