2012. július 26., csütörtök

Kutyatrend

Rég nem látott problémával kellett szembenéznem ma-Kexnek fel kellett újítani a ruhatárát.Ezért hát szépen felkerekedtünk családilag és ellátogattunk a legközelebb lévő Fressnapfba.Mint azt már említettem párszor,nem vagyok egy csajos csaj,így az olyan dolgok,mint a shoppingolás sem tudnak nagyon lekötni...bár az ebeknek mindig szerettem valami újdonságot venni.Idáig.
Egész nagy választék várt minket...már ha választásunk fekete,barna,vagy pink nyakörvre esik.Ha más szín passzol ebünk szeméhez,hát...az kellemetlen.
Méretet simán találsz,feltéve,hogy kutyádnak S-es,vagy XL-es nyakörv kell.Ha közepes,akkor a barna máris kiesett,a két befutónk a fekete és a pink!
Ha még mindig nem sikerült döntenünk,megnézhetjük a nyakörv mintáját,hátha az segít eldönteni.Szóval,van itt nekünk piros alapon piros rózsás (minő kreativitás,kérem!),vajszín alapon piros csillagok és szivecskés (májlitlöpónimra tuti ez lenne a befutó!),szép kék alapon pink izébizbaszok,vaaagy esetleg pink alapon pink gördeszkázó kutyák (???) . Sikogattam.A gyönyörtől,persze.
Jaaa,és a csúcs,ahol az ember már tényleg eldob mindent,amit épp a kezében tart (a flexi nagyot csattan-tapasztalat),mikor végre meggyőzöd magad,hogy tényleg egészen illik a kan kutyádra az a nyakörv,a pink felirat csak egy kis pikáns ízt ad az összképnek...rá kell döbbenned,hogy nem,tényleg nincs a nyakörvhöz illő póráz.Vagy akár fordítva.A végén pedig semmi sincs belőle...
Szájkosár-téren a helyzet egy fokkal kevésbé siralmas.Van minden méretből.Hurrá,ez sima ügy lesz!Álmos 4-est hord...Akkor Kexnek mondjuuuuk...legyen 2es.Levettem,kibontottam...majd szűkölve vissza is raktam.Hát,talán a pár hónapos Kexbébinek jó lett volna...Akkor 3as.Na,azt már megkíséreltem felhúzni a szájára.Aki be tud szerezni egy hangyászsünt,mindenképp húzzon a szájára egy ilyet,mikor a nyelve épp kint lóg...Fantasztikus látvány!Besírtam.
Így történt,hogy Kex és Álmos szájkosarának mérete ugyanakkora lett.ami nekem mondjuk annyiból jó,hogy pont van itthon kettő és így nem kellett vennem egyet sem.Kex pedig kipróbálhatta a szájkosár jötékony hatását.(Bár,nem hiszem,hogy átérezte.)
Amúgy,az a kis radarfülű fekete izéke,akinek a gyerekszobája rácsos volt,és aki nem igazán akart belépni fedett helyekre,boldogan kunkorított farokkal vonult előttünk a fressiben a sorok között.Megszaglászta a dolgokat,minden nyakörv előtt lecsüccsent és még a szájkosár felhelyezéséért sem kellett megküzdeni vele...annyira...Szóval,Kex a mai nap hőse!a mai nap 24 kilós hőse.Ugyanis volt mérleg a boltban. :D (Álmos pedig 41 kiló ;) )
Amúgy a választás erre a gyönyörletes babakék,lila pöttyös nyakörv-pórázra esett.Tuuudom,nem a legférfiasabb,de hát...Kex sem... :P
És ő boldog volt tőle ^^,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése