2012. július 13., péntek

Bemutatkozósdi,avagy a bukottságom története

Azt hiszem,már nem húzhatom tovább,muszáj leszek bevallani:
kérem szépen,jöttem,megmérettem és csúfos véget értem...




Biztosan emlékeztek arra az időre,mikor az OKP elindult.Ha igen,akkor talán még rémlik az egyik kutya.Aki totál hülye.És fekete.És egy idő után nem voltam hajlandó nyilatkozni róla,mert...
Mert bizony totál ciki: a bandából én buktam el először.Albi,aki már Kex,orvul örökbe fogadott.Pedig én csak átvettem a pórázát 5 percre,hogy megnézzem,miért nem működik...és már csak arra eszméltem,hogy aláírtam a papírokat.
Szóval,kérem szépen,jelentem,tök gáz vagyok.Hivatalosan is bukottá váltam.
(De most őszintén,hát mi mást tehettem volna?!Nézzétek! )
Ez az az ominózus első 5 perc






Nem,ez nem pillanatkép,tényleg így néz...



Persze itt már elindult valami abban a hülye fejemben,így,mikor legközelebb mentem a menhelyre,a kiváncsiság győzött és kihoztam,hogy csak jó pillanatában kaptam el,vagy tényleg működik.Hát kérem,a második edzésünkön így ment az idióta,pörgős,folyton húzós,nem figyelő eb.
Kex 1
Kex 2
Már nagyon forró volt a helyzet...De nem,biztosan túl nagyok az elvárásaim egy ilyen kutyának!Simán megdöntöm az elméletet,miszerint ő az én kutyám!-gondoltam én...
Csak hogy...
Álmost imádja









...és gyerekevőnek sem gyerekevő...
Miután már a menhelyesek is azon röhögtek,hogy mennyire meg akar nekem felelni a kutya,nem volt más választásom,be kellett látnom,hogy itt nálam már sokkal nagyobb erők működnek.
Tehát,nem ragozom tovább:
Bemutatom az új kutyámat: Győri Édes Albert Kexet



Aki már tud ülni,feküdni,és pacsit is ad.De elsősorban feltétel nélkül nagyon,nagyon szeret.



Előszeretettel tanul Álmostól,így már tud botot is rágni.






Bármi is történik,Kex boldog.Nagyon.Ő az én depresszió elleni szerem.


















Így esett az eset,hogy az jó masszív kis falamat legyőzte egy kis,jelentéktelen,fekete eb. :)
(Amúgy,nem teljesen mondtam igazat.Ő egy denevér.De azt nem tarthatok legálisan...)



Bat-Kex




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése