2012. július 25., szerda

Egy eltévedt lélek idegen földön

Ma elég érzékeny és érdekes témába merültem alá,ami nem más,mint a vallás.ciki-nem ciki,bevallom őszintén,bár meg vagyok keresztelve,semmilyen vallást nem gyakorlok,így egyik hitben sem vagyok otthon,nem ismerem az itthoni "trendeket".Mert bizony,itt már trendek vannak,klikkek,meg minden egyéb hasonlóságok.De kicsit informálódni akartam a dolgokról...így hát,gugli a barátunk,hát mesélj,drága pajtás!
Első sokk: vallás.lap.hu...Most tényleg?!
Ezekre alapból ugrom.Egy ideig fel sem tűnt,de aztán...észrevettétek már,hogy bármire is kerestek rá,biztos,hogy van egy olyan lap.hu?Például,ha rákeresnék,biztos kidobna olyat is,hogy egerperverzjatekaegykeljfeljancsival.lap.hu. (Nem,nem merek rákeresni.Komolyan.)
Na tehát,tanuljunk ma is valamit!-gondoltam és rákattintottam.
Egyből elöntött a bőség zavara.Ha most szeretnék vallást választani,nem lenne könnyű dolgom.Adventista Egyház,Baptista Egyház,Evangélikus Egyház,Görögkatolikus,Iszlám,Jehova,Katolikus,Buddhista,Keresztény Advent,Református,Zsidó,Ezoterikus Tanok,Ortodox,Erdélyi Unitárius...stb,stb,a teljesség igénye nélkül.(Ha esetleg van egyezés pár név között,nézzétek el nekem,kérlek,tényleg nem értek a témához).Nem hittem volna,hogy ilyen színes ez a téma!
Hogy melyik mit is takar mélyebben,abba itt nem mennék bele,hiszen ad1: gugli mindenki barátja,ne csak velem csacsogjon, ad2: inkább kitérnék az én,és gondolom,a rendszeres olvasóink vallására,a sleepysm-re,azaz az Álmizmusra. :)
(Azért zárójelesen kiemelném a nekem legjobban tetsző két linket: 
Portálok fül alatt -> A Biblia honlapja...nekem a celebek hivatalos oldala jut erről eszembe
ugyanígy Portálok fül alatt -> Vájtfül Light.   Csak ennyi.Ehhez sem vagyok elég bátor,de ha valaki megnézte,mert merte,az meséljen már róla,ha gondolja,hogy ez mit is takar! :D )
Tehát:honnan is jött nekem ez a vallásos stikkem?
Birkalelkűek Falkájának alfája,Niki,múlt héten meghívta Álmost egy bemutatóra.Én meg ugye,mint hivatalos kísérő,hát mentem vele.Ééés itt folyik a két téma egybe;ugyanis egy vallási táborba hívtak minket bemutatózni,iskolás gyerekeknek.Mikor ezt megtudtam,hápogtam egy sort,mert hát:
(most,aki ismer személyesen,az már röhög...aki nem,annak leírom nagyvonalakban)
rövid,szőke hajam van...egy fekete karika lóg az orromból...akkora a pofám,mint 6 másiknak...a stílusomról ne is beszéljünk...és egy cseppet sem vagyok vallásos!
Ha ott nem vetnek máglyára,akkor sosem.
ráadásul Álmos úgy sem valami jó munkakutya már...de hát,ne hagyjuk cserben Nikit,menjünk el.Gyerekek lesznek,maximum Arcus dolgozik,Álmost meg beültetem,hogy "nézzétek,cuki,simizzétek!"
A kedd délutánt rászántuk a gyakorlásra,Arciék bejöttek Győrbe...majd miután szinte minden pletykát jól kiveséztünk,miközben Álmiék kirohangálták magukat,

5 perc alatt összekukáztunk valami engedelmes feladatokat az emlékeinkből,majd egy "talán menni fog"-sóhajjal befejeztük a bemutatóra való felkészülést.
Ma nagy vidáman nekiindultunk a vidékinek ("kávét,intravénásan!"),majd miután a buszon közölték Nikiék,hogy kábé 50 perces útnak nézünk elébe,kisgyerekek lesznek,egy papbácsi a tábor vezetője,aki ráadásul csivavákat tenyésztett,majd a nap megkoronázásaként beült mögém egy kislány,aki veszettül cseszegette verbálisan az ebeket ("most akkor ez gonosz kutya anya,olyan,amelyik ugat?") inkább visszavonultam a fülesem belső hangjaihoz.
Na most,a bemutatótól annyit,hogy LE VAGYOK NYŰGÖZVE!Álm az első perctől kezdve szívesen dolgozott,pörgött,nagyon tetszett neki az egész,kedves volt,lelkes volt,akarta,csinálta...wáó!Rég nem láttam már ilyen lelkesnek!


Pórázon lábnál követéssel kezdtünk,majd ültetés-helybenmaradás,itt póráz lecsatt,távolról fektetés,majd behívás-lábhoz parancssorozattal folytattuk.

Innen lábnál követés újra,csak immár póráz nélkül.Végezetül bekértünk pár kissrácot a pályára,akik körbeálltak nekünk,mi pedig szlalomoztunk köztük az ebekkel,Álmost pedig ültettem,majd távolról fektettem a kör közepén.Ezután Álmossal még apportoztattam egyet csak simán kihelyezett apporttal előreküldéssel,egyet pedig előreküldéssel,út közben apporttal fektetéssel.MEGCSINÁLTA! *.*
Ezután Arcus DD-zett egy kicsit (szegényeknek nem úgy sikerült,ahogy tervezték,de hát nekünk senki nem szólt előre,hogy 50 méterre tőlünk barik fognak béééégetni,Arci pedig vérbeli border collie,ez nem vitás...),ami igaz,hogy nem a Nagy Terv szerint sikerült,azonban szerintem tök jó,hogy Arcus akkor is figyelt és fegyelmezett maradt. :)
Ezután Álmossal is bemutattunk pár trükköt,majd mindezek után még ő volt az,aki apportozott a gyerekeknek is!Oda-vissza-oda-vissza-oda-vissza...úgy kellett lesittelnem kicsit,hogy pihenjen már,kapjon levegőt,ugyanis magától nem vonult el,nem akart leállni.Csodakutya ez,mindig is mondtam!És ezek után megint elnapoltam a nyugdíjazásának kérdését. :)

A rábcakapi vallási gyerektáborról pedig: Nagyon kedves embereket ismertem meg a vezetőségben,a tábor egyszerű,családias,barátságos hangulatú,mind a felnőttek,mind a gyerekek kedvesek,nyitottak voltak felénk.a gyerekek számomra meglepően illedelmesek és jólneveltek voltak,első szóra megértettek mindent,elég volt őket szépen kérni.Szóval le a kalappal,de tényleg!Ajánlom bátran mindenkinek,aki ilyen témájú táborban gondolkozik. :)
És tényleg elfogulatlanul írom mindezt róluk,hiszen nem vagyok vallásos. (nem hiába nem említettem a posztban például,hogy milyen vallásúak a táboroztatók...ugyanis fogalmam sincs! :D )
Köszönjük a lehetőséget még egyszer a rábcakapi táborozóknak,reméljük,hogy ők is olyan jól érezték magukat velünk,mint mi velük!

És hogy miért nem untam halálra magam a buszúton?Hát mert főállásban röhögtem...ezen a fejen :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése