2010. június 29., kedd

Egy újabb nagyvárosi mese,tőlem,nektek.
Érdekes,hogy általában erős emberundorban szenvedek és a legszívesebben egy barlangban laknék valahol messze mindentől,de azt azért  el kell ismerni,hogy jó néha kiruccanni otthonról.Jó programot pedig sokkal előbb talál az ember városon.Mint például tegnap este az A-Force 1 TSE Gálaestjét a belvárosban. :)
Gondoltam egy nagyot és miután fél délután perzselődtem a napon,miközben Álm átlag 10 percenként odajött és rámfröcsélte a bundájából a vizet(erről sosem fog leszokni,azt hiszem),hogy legyünk társasági vörös rákok(csak én,a nap hatása,Álm társasági szőke herceggé avanzsálódott).Így hát bementünk este a városba.Nekem nagyon tetszett,ügyesek voltak a táncosok,hihetetlen jókedvvel és ügyességgel adták elő azt a sok koreográfiát,le a kalappal! :) Álm persze nem a tánccal volt elfoglalva,hanem a...környezettel.Két programja volt:
1: Hogy érjen oda minél több emberhez és követelje ki a simogatást úgy,hogy ne vegyem észre,hogy másokat zaklat.
2: Hogy tudna minél jobban kiterülni,hogy minél többen lépjenek rá tökvéletlenül és ő minél több embernek adhassa el a szegény-ártatlan-bántalmazott-kiskutya-vagyok című műsort.
És ami igazából hihetetlen: Álm mindenhol hódít!Vihetem bármilyen társaságba,viselkedhet bárhogy,tuti ő lesz a banda lelke.És rá tuti emlékeznek másnap.Meg később.Engem meg egy normális sem képes észrevenni.A hülyébbek is csak annyira,hogy "Öhm...te vagy az Álmos gazdája,ugye?" Hát köszönöm. -.-'
Menhelyi hírek:
Brúnó szerint ez a meleg kiakasztó és nem jó a töltés tetején.Jobb az árnyékban.A szúnyogok őt annyira nem zavarják,mert majd én hősiesen leszedem.(Addig engem természetesen megzabálhatnak,senkit nem hat meg.)Brunibéjbit a melegnél csak az bosszantja fel jobban,hogy összerakták egy hülye szukával(kihangsúlyoznám,ezek kizárólag Brúnó szavai,én lepacsiztam Mesével,tündérbűbáj.)Brunimaci azért kellemesen elküldözgeti melegebb éghajlatra főállásban.
Mese:

Boni köszöni szépen,magasról k@kál a melegre,ugyanúgy pörögforogröfögintézkedik,mint eddig.Talán egy fél méterrel hosszabb a nyelve,mint szokott,de ekkora nyelvméretnél ez igazán nem feltűnő.Szúnyogok szerinte is genyók,de annyira nem pánik(aaaaannyira irigylem őket emiatt...).És,egy nagy hír Boncánk életében: Március óta foglalkozom vele és végre rájött,mi az értelme a sétáinknak: kinn sz@rt!Vééégreee! :D (Az élet apró örömei,tudom,de én már meg voltam győződve egy ideje,hogy párologtat -.-')
Morris jelenleg gyűlöl. -.-
Roxi

1 megjegyzés:

  1. Kuldeni akartam mar gratulacios kartyat Boncanak, de ezzel az elso olvasasom alkalmaval is mar kesesben lettem volna. azert buszkulunk ra. :P :D

    Mese tundercukorfalatbogar. meg mindig ott van?

    VálaszTörlés