2010. június 24., csütörtök

Pándzsa-parti/y

Naszóval,mi,itt a nagyvárosban,ma elvonultunk úszni.Mi ezt jó kis munkamegosztásban szoktuk végezni: Álm úszik,én nézem
Van itt a környéken a Pándzsa nevű erecske/patakocska/folyócska,a mai sodrása alapján legalábbis.Naszóval,Álm pacsált is,ahogy jó retrieverhez illik és mivel éppen ráért,kimentette a szembeúszó gallyakat/ágakat/vízikolóniákat.Szép dolog a kutyás kirándulás,de van pár szabály,amit meg kell jegyeznetek.
Kutyaséta íratlan szabályai no.1:
Szabály1:Ha találsz egy mély vasbigyót,amiben nagyon mélyen csobog a víz,ne nézz bele.Főleg,ha enyhe tériszonyod és pókfóbiád is veled van.
Szabály2:Az  az út,amelyik csak 5 perces vizslatás után tűnik útnak,valójában nem sokáig fog vezetni.Ne kövesd.
Szabály3:Ha mégis követted,az áthatolhatatlan bozóttól jobbra vezető mély,csúszós,fákkal benőtt lehajolós,kúszós-mászós ösvényre NE menj le.Ha kutyád örömujjongva rohant le rajta,akkor meg végképp.Tud valamit a kisöreg.
Szabály4: Soha,de soha NE fordíts meg egy halott halat.Jujj...
Szabály5:Ha nem látsz el a búzatábla végéig,több,mint valószínű,hogy nem fogsz utat találni,felesleges elindulnod benne.Ha elindultál,NE panaszkodj.
Hát,én elindultam.Gondoltam,biztosan jó lesz.Szó se róla,Álmnak nagyon jól áll a búzatábla,ez tény.De igazából,a földtulajdonosbácsik ijesztőek.Még ha nincsenek ott,akkor is.Tiszta pánik a gondolatuk,hogy hamarosan jönnek.Igen,akkor is,ha egy teljesen kietlen helyen vagy,ahol madár sem jár.főleg,hogyha ezt kiskutyád örömmel megcáfolja neked.
Szabály6:a kutyasétáltatás veszélyes sport.Csak saját felelősségre próbáljátok ki!A multkori éjjel sötétben talpam alól villódzó szemekkel kirobbanó,majd majdnem autó alá rohanó macskáról nem is beszélve,át is térek a mai napon Álm által mellettem felzavart fácánra.Hátez...HÁTEZ!Teljes pánik,szívroham és miegymás.Seráfütty,természetesen térhódítottunk tovább(én egy csöppöt kacsázva,de remegő térdekkel így is szépen haladtam.)5 perc után gondoltam jókislány leszek és kimászom a búzatáblából,a szélére.Hát,én akartam.
Szabály7:Ne kekeckedj a fűvel.Erősebb nálad.Ha nem hiszed,próbáld ki.Lépj bele az egyik lábaddal,majd próbáld elszakítani.Majd próbáld kézzel-lábbal.Majd próbáld kiszabadítani az egyik kezeddel a másikat.Majd próbáld kirágni magad a szorult helyzetből.Majd próbáld ne egyre jobban folytogatni magad a fűvel.Majd próbálj elmormolni pár halk segítséget.Majd gondolkodj el az életeden,hiszen időd,mint a tenger odalenn...
E kis kitérő tanulsága az lett igazából,hogy az oda 5 perces út bőven van 10 és máshol fogsz kilyukadni.Ja és hogy egy kutya bárhol elfér.(Ezt azért kicsit igazságtalannak tartom ám!)
Szabály8:Úszó kutya mellett ne ülj a földre!Én belebuktam,és miközben egy egész kenyérre elegendő magot öntöttem ki a cipőimből és sebeimet nyalogattam a dzsungelharc után,Álm jóvoltából meg is pacsálhattam egy kicsit.Nem akarta,hogy hőgutát kapjak vagy mi,hát hozott nekem egy kis vizet...a bundájában... -.-'
A mai nap illusztrációja:
Avagy Álm csakazértis szemben úszik az árral.

Roxi

1 megjegyzés: