2010. június 24., csütörtök

Üdv!

Nos,üdvözletem itt!
 Nos,Nojbejt(barátainak csak Nojbi-sajnos  nem tudok egy ilyen pofinak nem gügyögni)Didu családjának legfrissebb tagja.Azt mondták,beagle keverék.Nos,szerintem a másik fele egy plüsssárkány lehet.Egy rajzfilmes mókus tekintetével.Ha nem kan lenne,és az én kutyám.tuti csecse rózsaszínbe öltöztetném!Nade ez egy másik történet...Nojb egyébként,előéletét tekintve,priuszos.Állítólag önhibáján kívül került rácsok mögé,mert nem épp kutyánakvaló gazdája volt,de mostani viselkedését elnézve,néha ráférne még egy kis magánzárka.(Bár,elképzelhető,hogy azt is bevédené. -.-' )Szóval Nojb 2010.04.18.-án szabadult a kezünk által a győri Emberek az Állatokért Alapítvány menhelyéről.Ha rászabadítottunk egy sárkányt a világra,bocsánat. :)

A következő szereplők...naná,hogy mi vagyunk! :)
 Szóval,Roxi vagyok,18 éves,győri állampolgár.Van egy kiskutyám,az SzörcsPuncs Álmos,aki egy duplabundás ügynök,szabadidejében hiperaktív búvárkutya és vizinövény-életmentő.6,5 éves labgolden,komoly úr.Aki ismeri,tudja róla. ;)
Ő egy utcáról összeszedett csiszolatlan gyémánt.3 évvel ezelőtt találtam Rá,majd egy hónap huzavona után előző gazdái lemondtak róla,így került hozzám ideiglenesen.Nos,igen,ideiglenesen.Ne menjünk bele...Azóta a 'komoly úr" erősen elkényeztetett lett,anyuci pici babakutyája,akinek égeti a mancsát a beton,nyomja a pici csülkeit a konyhakő,stb.,stb...Dehát,én így szeretem,mások meg legalább jogosan mondják,hogy a kutyámmal foglalkozom a legtöbbet.Igényli,kéremszépen,igényli!Az életünk nem csak móka és szórakozás,a kezdők alatti szinten gyakoroljuk a Dog Dancing alapjait,ami vagy működik,vagy nem.Ezvan.

Állandó mellékszereplőink:

Didu részéről:Szájmon,az egyesszámú Macska.Ő ugyanonnan indult,ahonnan Nojb(Didu bukik a rosszdiúkra,a börtönruha teszi,vagy nem tudom,dehát ez van...)Azóta tiszteletbeli kiskirályfi lett otthon.

 
Nevenincs Rettenet Kismacsak,a kettesszámú macska.Ő karácsonyi ajándék volt,a jól emlékszem,Didunak,Didutól és az utcától.

 
Részemről:A Menhelyesek:
Boni,az 5 éves jagdterrier ivartalanított kan blöki.Teljesen terrier,erős hörcsög beütéssel.

 
Brúnó:Nagytestű,nagyon fiatal,nagyon szertelen,lakli kamasz.Teljesen jófej,bújós tündérmaci,mielőbb gazdit keres,ahol egy kis rehab után álomkutya lehet.(Nem tudom,mi történt vele eddigi életében,de a póráztól,a ki- és bemeneteltől még nagyon fél.)

 
Ők aktív gazdikereső státuszban vannak,szóval,esetleg,ha valaki beleszeretne egyikükbe,ne habozzon,keressen meg gyorsan! :)
Nos,igazából,bemutatkozásnak,szerintem ennyi elegendő...Didu majd folytatja. ;)

Roxi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése