2010. december 2., csütörtök

Hazug embert előbb utolérik...

...kivéve,ha a sánta kutyának te vagy a gazdája.Mert akkor odajön.
Bizony kérem,a multkor csúnyán lesántultunk.Én lelkileg,Álmos lábilag.Mivel Álmos akar róla beszélni,én meg nem,inkább elmondjuk az ő történetét.
Szombat délután,kellemetlen hűvös idő,hát kutyasétára fel!Épphogy kiértünk Jakab,a sün felségterületére,ahol mindig elengedem,hadd tomboljon.3 perces futkosás után felvonyított,majd már 3 lábon jött oda hozzám.5 percen át egyfolytában sírt...Ilyet még nem hallottam.Rettentően megijedtem.Hiába húztam-vontam,nyomkodtam,gyömöszöltem a lábát,mindenhogy egyhuzamban sírt.Alig bírtunk hazajutni,kétpercenként eldőlt,hogy nem tud tovább 3 lábon ugrálni.De a hazajutás még csak a jéghegy csúcsa volt.

Alig volt pénzem és ha valami komolyabb,akkor az állatdoki nem keveset fog kérni.Kölcsönt kunyizni nem volt konnyű.De ez után jött a legnehezebb rész: szerezz autót.a kedvenc kifogásom arra a kérésemre,hogy el kell vinni a kutyát orvoshoz,mert nem tud ráállni a lábára,az az,hogy "tudod,hogy nem engedek kutyát a kocsimba..."Köszönömszépen... -.-'
Nagynehezen autót is szereztünk,következő probléma tehát: szombat  van,ügyelet.Ó,hát a mi orvosunk az ügyeletes,szuper!Telefon előkap...aha,aha...este fél7kor hívjuk vissza,akkor majd talán meg tudja mondani,mikorra ér haza,mert most épp Gönyüre tart.Most tényleg,komolyan?!
Végül este fél9kor odaértünk.Dokibácsi megint ügyes volt,kettőt mozdított eb lábán és megmondta,hogy meghúzta a vállát,mert arra reagál érzékenyen.Nem fedtem fel előtte,hogy én semmi reakciót nem láttam a saját kutyámon.Unkább bólogattam okosan.
Kapott egy injekciót és ugyanebből a gyógyszerből három tablettát.Annyiban maradtunk,hogy ha három nap után sem javul,akkor visszamegyünk.5800Ft volt ez a kezelés.Kihangsúlyoznám még egyszer,hogy szombat volt,ügyelet.
Meg lehet nyugodni,Álm már a második nap lépcsőzni akart és lázadozott,hogy nem engedem el és csak kis séták vannak.Teljesen rendbe jött,azóta már újra forgószél. :)
U.i.:Szeretem az állatdokinkat.

10 megjegyzés:

  1. jaaaajjjj. es :) es :( es :/ meg ^^, ez mind egyszerre. de posztolj meeeg! :D

    VálaszTörlés
  2. Szándékomban áll.Újra főállású kutyás lány lettem,nemigazán fog más érdekelni,mint Álm.Úgyhogy fogok. :)
    (am olyan jól esik,mikor kommentelsz,így kicsit érzem,hogy valaki olvassa is a hülyeségem. :) )

    VálaszTörlés
  3. héjjhéj. énisolvasomám ;)
    remélem Álm teljesen felépül, jobb lesz mint régen (lehetséges ez?:O) :D

    VálaszTörlés
  4. Azértám. ;)
    Már teljesen felépült,ugyanolyan bolond,mint volt. :D
    Nem,nem lehetséges,hogy jobb legyen.Lenne még hová fejlődnie,de az én kutyám,szóval nem fog. :D

    VálaszTörlés
  5. ÉnisÉnisÉnis olvasom((: Bár tökidegen vagyok :D De követő(= Álm remélem már teljesen felépült, és puszilom :)
    Anna & Molly

    VálaszTörlés
  6. szeretek komment nelkul homalyban maradni, csak neha hangot adni, de ha gondolod megszallott kommentelove is valhatok, csak vigyazz mert igy se tudsz levakarni a blogodrol, de ugy meg nyoma is marad :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Anna,örülök,hogy itt vagy velünk és elviseled a hülyeségeimet! :)

    Domi,AKAROM! :D

    VálaszTörlés
  8. oks, jovo hettol beindulok.. :) most sajna dogrovason vagyok, sajnos nem doggal, hanem do:ggel. soha tobbe' ne merj megatkozni veletlenul. lehet alminak is te mondtad mergedben hogy santa kutya? //aljas dolog volt,plane pont most hogy hajtos huzos melos idoszakom van :( Szeretlek am :)

    VálaszTörlés
  9. Átkozócégem becsődölt,nem akarok olyat,akit pedig kellene.Feladom...
    Ne haragudj.
    És én is szeretlek. <3

    VálaszTörlés
  10. Separa, ami nem ol meg az erosit, mar jobban vagyok, olvasasra kesz. Meselj nekunk Roxi. pl mi van Mesevel? :)
    Ja es egy szemelyes uzenet: Álmi, apad szeret.

    VálaszTörlés