2010. december 8., szerda

TéliÁlm

Szóval,most annyira ügyes voltam,hogy addig húztam-halasztottam a havas bejegyzést,hogy írhatok róla az esp közepéről.Fantasztikus...
Tehát,HÓ.Nagyon fehér,nagyon hideg,nagyon vizes.
Én nyári gyerek vagyok,szeptember közepétől május végéig fázom.Tehát ez a sarkköri időjárással engem büntetni lehet.Nagyon rossz.És akkor mit fogtam ki?Na mit?!Egy HÓKUTYÁT! :/

Álmosnak a lételeme a víz,a hó pedig fagyott víz,szóval jó lesz.Teper,kepeszt,ha elengedem,nekiindul,fut,szalad,rohan,megcsúszik,kifaral,elesik...Majd kezdi előről.Néhanéha,amikor földre kerül,meghempereg,megpróbál úgy csinálni,mint aki nem elesett,direkt így feküdt el.Esze az van neki,még ha nem is szokta használni.
Képes lenne egész nap rohangálni a mínusz 20 fokban,mert szerinte az vicces.Úgy meg még inkább,hogy én halálra fagyok és folyamatosan könyörgök,hogy induljunk már haza...és természetesen,mivel határozott,szigorú gazdi vagyok,az egész telet végighaldoklom a mindennapi több órás kintfagyoskodás miatt...

Most pedig,nemes egyszerüséggel,elmentünk kocsmázni.Ennyi. :)

4 megjegyzés:

  1. Meeeennyi hooo.. :O
    En megmondtam: mindenütt hó, de legtöbb otthon :D
    (ujfent koszi az ekezetekert :P )
    Uuugy latom magam elott a setaitokat :D
    es ugy mennek veletek egy jot. de ne mondd hogy mindig utalod az ilyet. a 24.ei setatok mar hagyomany, es tudtommal azt szereted. :)

    VálaszTörlés
  2. "Megyunk kocsmazni" azt jelenti, hogy Almi levisz Teged tetobe, ahol mindenki korbeimadja (mint mindehol:P) es megetetteti magat porkolttel meg ropival (tenyleg ezt hogy hogy nem meselted meg a tobbieknek?! keppel egyutt, ezt latniuk kell!:)!)
    mig te elkortyolsz egy sort Kozi vallan. igazam van-e. :D

    VálaszTörlés
  3. Nos,a hó megszűnt létezni,épp tomboló orkán és havaseső van odakinn. :/
    "4.-e az remélem tényleg jó lesz.Bár,idén azt hiszem,zavarni fog,hogy egyedül leszek...Na mindegy,erről nem beszélünk.
    Igen,a megyünk kocsmázni nagyjából ennyiből áll.A változás,hogy most nem volt pöri(nem volt Nagykozi)és forralt boroztam. :) Ellenben kapott több zacskónyi ropit és fél csomag kutyacsokit(igen,kéremszépen,Koziék külön neki vették) :D
    Majd jöhetsz velünk sétizni,ha hazajöttél. :)

    VálaszTörlés
  4. necseszd meg hogy kutyacsokit vettek neki :O :O LOL (pedig en ezt sose irom de ez most lol) XD
    aztaaaa :D
    A kutyad idomitott kocsmarosokat tart :) wehhheehheee :D
    aztnemondd hogy beszeltetek errol es mondta h veled megy mert akkor hajtepni kezdek iziben. avagy a regi illeto nem jar mar arra?
    jajjjjde mennek naaagyon :)
    (a ropi dolog meg meger egy posztot, csinalj kepet) ! neked puszi Alminak pacsi

    VálaszTörlés