2012. március 26., hétfő

Gyilokhétvége

Ez a hétvége nem telt unalmasan,azt kell mondjam.Emlékeztek még,hogy múltkor említettem a kutyázás előtti random bulikat?
Nos,szombat reggel 9kor sikerült felkelnem öcséim hangos "biztatására".Élmény kisgyerekek között élni...Majd szombaton délre mentünk Álmossal agilityzni,B jött értünk a vidékihez,szóval negyed12 körül indultunk itthonról.
Dóri volt az edzőnénink,összerakott nekünk egy minipályát,amiről készült pár videó is. :)
Sajnos még nagyon sokszor elrontom azzal,hogy későn jelzek a kezemmel...
http://www.youtube.com/watch?v=R_HQwfAr3rA&feature=youtu.be
...vagy Álmos nem figyel előre és rombol...
http://www.youtube.com/watch?v=xwWwVzOd0wk&feature=youtu.be
...vagy egyszerűen csak tank! :D
http://www.youtube.com/watch?v=CG79IL0uxEI&feature=youtu.be
Egyébként már az 5-6 akadályból álló pályákat simán lefutja,figyel,dolgozik,okosodik.Kábé két hete éreztem meg rajta,hogy leesett,mit is akarok tőle a pályán,azóta nagyon lelkes.És kérem szépen,JÁTÉKRA dolgozik!Bizony,lecseréltük a kaját!Ez nagy öröm nekem. :)
Szombaton még,ami újdonság volt,hogy D mondta,menjünk,mutassuk meg neki a zsákos kúszót,B majd segít.Mire odaértünk az akadályhoz,Álmos már előbb ott volt,bement és szépen átsétált rajta,mintha évek óta ezt csinálná.Úgy véltük,ezáltal meg is tanulta és gyakoroltuk a futásból beküldést is és simán elsőre tudta,mit akarok!Remélem,mindennel így leszünk most már. :)










Nagyon kis ügyeske ám!Ahhoz képest,hogy sokszor egy tank... :D
Fél 4re értünk haza edzésről szombaton,majd gazdi,mint aki jól végezte dolgát,gondolta szombaton lelécelhet bulizni egyet.Hát,úgy leléceltem,hogy reggel hétre értem haza,kísérettel,akik nagyon támogatták az ötletet,miszerint hozzam le Álmit és menjünk el sétálni vele...Így hát,fél10re estünk haza délelőtt a blökivel..Fél11től fél12ig sikerült aludnom egy kemény órácskát,majd 3/4 12re rohantunk át Zs-hez,hogy vigyen minket edzeni.Déltől fél3ig megint agilityedzés,Tomi tartotta az edzést.


Ez volt a pályánk,jobb kézzel kúszó-aksi-kúszó,franciával átveszed bal kézre,majd aksi-távol-aksi egyenes,ez itt futós rész.Szegényem megint produkált,ráomlott az első,nagy sárga kúszó,pedig végre elértük,hogy bele menjen...Tudta ő,hogy nem kéne!Alig bírt benne megfordulni és visszajönni... :'D
Először ugrott távolt,ügyesen megoldotta nagyon.Ráadásul,Tomi javaslatára már pár akadályt megemeltünk midire,a távolt már alapból midi méretben kapta.Még a végén lesz veterán verseny? ^^,
Aztán,itthon gyors reggeli-ebéd egyben részemről,Álmnak addig mondtam,hogy töltsön magán egy kicsit,mert mindjárt megyünk el.5re mentünk Mazsihoz és A-hoz,akik az új tanítványaim.Mazsi egy kis tacskó lány,akinek a gazdija meghalt,nemrég fogadták be A-ék.Sokmindentől fél,szocializálatlan,egy idős bácsi volt a gazdája...Ezeket a félelmeket segítek nekik leküzdeni.A-nak tetszett az első edzés,azt mondta,rendszeresíthetnénk,szóval mostantól vasárnaponként edzést tartunk Álmossal náluk.
Persze,miután hazaértem,szerveznem kell a menhelyes projektet is,tehát kábé 11-12 között ájultam ágyba éjjel...És ma 3/4 12 előtt nem voltam hajlandó kiesni az ágyból. :D Gyilkos volt a hétvégi tempó,de legalább nem gondolkodtam. :)
Ma úgy gondoltam,csak kazázunk egyet,én is hulla,Álm is hagy pihenjen,ezért elmentünk megkeresni a kedvenc boltomat,amit már évek óta beígértem Álmnak,hogy elviszem lefotózni.Íme,ajánlom minden boltosnak sok szeretettel az ötletet:




2 megjegyzés:

  1. akarok ilyen parkolót pestre!!!
    (az más kérdés, h Zórát nem lehetne 'leparkolni' egy ilyenhez, mert azonnal összedőlavilág-hisztibe kezd, ha nem lát! anyás az eb egy csöppet... ♥ )

    VálaszTörlés
  2. Álmos simán ül,mint a jógyerek! :D
    Bár,épp most vagyok leoltva egy fórumon,hogy nincs szomorúbb látvány,egy bolt elé kikötött,kétségbeesett kutyánál...Hát,Álm sokféle képet vágott már,de kétségbeesettet még sosem. :D

    VálaszTörlés