2012. március 29., csütörtök

Menhely-projekt

Az úúúúgy vooolt...
Tettem egy ajánlatot a győri menhelynek,hogy ha gondolják,összefoghatnánk.Segítenék a kutyusokon én is,és talán ők is hamarabb gazdihoz kerülnek.Ők beleegyeztek és így engedelmes edzésre járnak a kiválasztott blökik egy maréknyi lelkes önkéntessel.Én pedig edzőnéni lettem. :)
Na szóval,a mai nap:
Szépen háromra összegyűlt a mai banda,bár Raffael sajnos nem ért vissza,elment az ausztriába utazó kutyusokkal és hiába akart,nem sikerült visszaérnie.Így ő majd jövő héten csatlakozik hozzánk.
Rumit,Brúnót és Máriót vittük ki.Első körben kikaptuk a helyéről Brúnót,hiszen egyedüli kutyus,majd N kezébe adtuk,hogy várjanak meg minket az ajtónál.
Következett Rumi,aki egy kis barna kutyussal osztozik a kennelen.Hát,már bejutni is egy élmény volt hozzájuk...majd a kis barna izomból lefejelt alulról...Innen már hamar szabadultam,mert rákapcsoltam Rumira a pórázt és már repültünk is.Eredetileg ő R kutyusa lett volna,de vele együtt ketten tudtuk nagyjából helyben tartani,ezért üzentünk N-ért,mégis csak ő a pasi,örüljenek egymásnak továbbá ők. :) Így Rumi N-é lett,Brúnó pedig R-é.
Már csak Márió maradt hátra,elindultunk V-vel megkeresni...Futottunk pár kört,mielőtt segítséget kértem a menhelyesektől. :D Majd a második segítségkérés után sikerült kifogni végre,hogy melyik kennelben van,sőt,egész gyorsan ki is vettük a másik két kutyus közül.De megtalálni,az volt a művészet. :D
Így elég nagy késéssel,de végre kiértünk a rétre és elkezdtük az edzést.Kábé eddig voltam szimpi az önkénteseknek,mert itt bejelentettem,hogy akkor energialevezetésnek 5 kör futás az ebekkel. :D Ellenben igazam lett,szépen fokozatosan lehiggadtak.Gyakoroltuk a láb mellett sétát,a "szemkontaktot" (még idézőjeles,mert hát első edzés,a blökiknek nem sok fogalmuk volt,hogy mit akarunk), és a végén az ültetést is.Közben kikísérleteztük,kinek mia kedvenc jutalma:Brúnó és Márió a jutifali mellett voksolt,míg Rumi boldogan dobta hanyatt magát N-nek minden egyes dicséretnél.Hiába,ennyit tesz egy pasi kisugárzása... :P
Kutyák pofiján elégedettséget véltem felfedezni az edzés végén,a kezdeti feszülést,farokfelvágást,ellenállást felváltotta a néhol még félszeg,máshol már bátrabb farokcsóválás,felfelé tekintgetés,önkéntesekkel való bratyizás.Mind a hárman első szóra leültek edzés végére.
Büszke vagyok rátok,fiúk-lányok,szuperek voltatok! :)

Képek sajnos nem készültek,nem is vittem a gépet,gondoltam elég sok mindennel el leszünk foglalva.De jövő héten remélhetőleg dokumentálunk is. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése