2012. március 23., péntek

Karakterteszt no.2

2012.március 18.-án karakterteszten jártunk ismét.Nekem (mint minden egyes kutyás programra) sikerült egy random buli után,3 órás alvással megérkeznem...(Április 14.-én lesz az engedelmes vizsgánk,valaki kötözzön le 13.-án este,kérem szépen...)Az egész napunk szuperül indult...Reggel negyed7kor kiraktam barátnőmet az ajtón,hogy menjen haza,én meg nekiállok készülődni.Tehát,visszafeküdtem aludni,hogy csak 7ig,aztán majd sietek.Miután csörgött az óra,azt mondtam,csak negyed8ig,aztán nagyon sietek,hiszen hajat kell mosnom,össze kell pakolnom a kutya cuccait,kaját kell csinálnom,stb...Negyed8kor úgy kalkuláltam,hogy ha egy 5 perces nyújtózást megengedek magamnak és NAGYON sietek,akkor simán kész leszek.Ezt közöltem is anyuval,mikor bejött a szobámba,hogy
"-Roxikám,nem kéne...?"
"-Tudom,tudom,kelek már,fent vagyok."
Majd mikor megnéztem az órát,hogy letelt-e már a jutalom5percem...lazán kiestem az ágyból.7:57!Három perc múlva itt vannak értem!!!PÁNIK.
Az az egyik nagy előnye annak,hogy itthon lakom,hogy anyu már ismer.Nagyon.(ez nem mindig előny egyébként... :D ) Szegény,mikor meghallotta azokat a finom és nőies kifejezéseket,amik az óra meglátásakor törtek elő belőlem,szó nélkül nekiállt megcsinálni a szendvicseimet,üveget keresni Álmos vizének és kikerülni engem,miközben száguldozok fel-le....Szóval,köszi anyu! :D
Mikor felcsengettek,leintegettem az ablakból Csillának és Nikinek,akik boldogan vették tudomásul,miszerint mindjárt megyek le.Hja,persze,nem tudták,hogy egy bugyiban-pólóban állok az ablaknál...Felvettem,ami épp szembe jött velem a szobában,a hajmosást is hipergyorsan megoldottam-baseballsapi,ami jótékonyan eltakar.:D Anyukám az előszobában állt a táskámmal,mellette Álmos,akinek nem tudtam eldönteni,hogy ez a "vajon engem is visz?" vagy a "ez megint nagyon hülye" tekintete.De azért szó nélkül jött a pórázáért...
Lebaktattunk a lépcsőn,Álmos lelkesen,én automatán működve,mivel másfél órával ébredés utánig nem vagyok még fent.Kinyitom a lépcsőházajtót,már előre szörnyülködve a napfénytől,mire rám veti magát egy 9 hetes és egy 9 hónapos border.Egy élmény volt,köszi gyerekek! :D




A kocsiban persze megkaptam a csajoktól,hogy nem hiszik el,hogy nekem mindig ezt kell csinálnom.Jogos!Megegyeztünk,hogy ha legközelebb lesz kutyás program,aznap reggel hívnak fel,hogy 10 perc és ott vannak értem.Akkor hátha sikerül itthon töltenem az előtte való éjszakát. :)
Elindultunk,kis autóban 5 kutyával,hárman.Hátul,a csomagtartóban Arcus és Molly,a hátsó ülésen Álmos,az ölemben Novah,a kiskutya és én.Csilla vezetett,az anyósék pedig Nikiék voltak Mandulával.(az előbbi képen Novah és Mandula látható)Furán néztek a többi kocsiból az emberek így kora reggel. :D
Odaértünk végre,kiszálltunk a kocsiból,kiöntöttük a kutyatengert is a kocsiból,majd bevonult a győri fiatal kutyások fórumának különítménye. :) Nagy mellénnyel mentünk,hiszen a tavalyi 5 kitűnő kutyából nálunk volt 3...Aztán,mikor jobbról nekünk akart jönni egy német juhász,szájkosárral,pórázzal és minden egyéb nyalánksággal felszerelve,balról pedig egy rottweiler és egy golden morgott ránkmögöttünk pedig két staffi kinézetű eb baktatott szintén szájkosárban,elgondolkodtam,hogy vajon milyen karaktertesztre is jöttünk...hány embert eszik a kutyád százon?De mielőtt bárki sértésnek veszi,elmondanám,hogy egy kutyának sem esett baja a rendezvény alatt,mindenki szépen tudta kezelni a saját blökijét,mindenki szuperül elfért egymás mellett,szóval a kezdeti ijedelmem alaptalan volt. :)
A rendezvényszervezők előtt,név szerint Országos Collie,Sheltie Baráti Egyesület előtt,a tavalyi karakterteszt is jó volt,de klasszisokkal jobb volt az idei!Nem csak a teszt volt,mint program,a várakozási időt remekül kitöltötték a különböző játékokkal,úgy mint behívóverseny,apportírozó verseny,kutya-gazdi hasonmásverseny,kutyaszépségverseny...Álmos a behívásnál úgy gondolta,hogy nem kapkodja el,mert a pályán van valami ehető... -.-' Az apportversenynél,miután az első eldobás után megmutattam neki,hogy igen,pont a labda mellett állsz és azt kéne felvenni és elhozni,utána már megcsinálta 4X is,aztán letelt az időnk.Hiába kérem,vérbeli retriever...A kutya-gazdi hasonmásversenyt kihagytuk,mert nem tudom,mit mondhattam volna...mindketten szőkék vagyunk,ő kívül,én belül? :D Ellenben a szépségversenyen indultunk,meglepődtek a bírók,hogy már 8 éves a kisöreg.Büszke vagyok rá,jó kondiban van.Sokan tippelték 2-3 évesre.Maga a teszt megint kitűnőre sikeredett,idézném Anitát:
"Mindent 100%osan teljesített és hát nem lehet belekötni,mert mindent megcsinált...bár majdnem elaludt a pályán..." :D Ami egyébként nem igaz!Úgy történt kérem,hogy bementünk a pályára és Álmos kiszúrta az utolsó feladathoz tartozó virslit.Szóval,okos retriever módjára leült Anita elé és mikor sörösdobozokat ütögetett össze,Álm nézett rá,hogy "Adj kaját!" majd
síp-"Adj kaját!"
sok műanyag flakon összekötve-"Adj kaját"
labdapattogtatás-"Adj kaját!"
öreg néninek beöltözött srác-"Adj kaját!"
Szóval,hát...khmm...izéé...Azt nem lehet rá mondani,hogy könnyű összezavarni!Ha koncentrál,akkor ott koncentrálva van,kérem! :D
Majd az utolsó feladatnál villámgyorsan kihúzta a ketrec aljából a kendőt,amin volt a kaja és boldogan feltakarította mindet. :D
A nap nagy részét egyébként póráz nélkül töltötte,jött,ment,maradt,ahogy kértem tőle épp.Ügyes volt a tökfej! :)
És hogy én is menőzzek kicsit:volt kutyaismereti teszt a gazdiknak,ami nekem sikerült a legjobban!Igen,nekem...én is meglepődtem! :D
Szééép poharat nyertünk,egyet Álmos a kitűnője miatt,egyet én az első helyem miatt.De Álm még bezsebelt két ingyen órát is a kutyasuliban,ami pont jól fog jönni a vizsgánk előtt.
Szóval,a díjakról egyébként pont nincs fényképem,úgyhogy inkább összességében árasztok,a teljesség igénye nélkül.Remélem,mindenkinek megfelel!De akinek nem,az nyugodtan kategorizálhatja,sorba rakosgathatja őket. :D
Iggen,az ott egy nyálcsóva :D
Molly,a pihipartnerem



A GoldenBorder Kennel kutyáival :D (úúúristen,mekkora orrom van?!)



Álm apaszerepben



A Birkalelkű Banda



Álmos Csilla vigyor :D



engedelmesezés szendviccsel



nyolcas






forooog (dagadt vagyok -.-' )



I <3 DÖG



Mandulát lopós



GoldenBorder Kennel velem...



...Nikivel...



...és Csillával.



A képfeltöltés megint teljesen kikészített 10. próbálkozásra rak be egy képet,szóval az árasztás majd folyt.köv. .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése