2012. március 13., kedd

Lovardalátogatós

Úgy döntöttem,itt a jó idő,süt ránk a napsugár,úgyhogy elkezdődhetnek a különböző programok.Például csütörtökre beterveztem egy lovardalátogatást,ami meg is valósult a szuper -20fokos,hóesős délután alatt...
Becammogtunk a vidékibe,célbusz már berobogott,mire odaértünk.Bácsi kedvesen kinyitotta az ajtót,majd még azt az 5perces közelharcot is megvárta,amíg
1:Álmost lerángatom a busz lépcsőjéről
2:leültetem
3::ráülök a hátára és megpróbálom kiülni a 8 másodpercet
4:a 8 másodperc alatt megpróbálom rávarázsolni a szájkosarat
Miután ezen is túl voltunk,laza satufékkel és 10 körömmel sikerült megállnunk a lépcső tetején,hogy jegyet vegyek.Ezt kedvesen elsuttogtam a Zebnek is.Majd hangosabban is,hogy meg is értse.De valamit félreértett,mert innentől kezdve szent célja volt,hogy a kormány elé kerüljön,lapos pillantásokkal méregette a sofőrbácsit.Aki eközben tőlem akarta megtudakolni,hogy mennyi a buszjegy egy kutyának.Hát,egy tizedmásodpercig elgondolkodtam,nem járnánk-e jobban,ha tényleg Álm vezetne...Körülbelül életem sztorijának felénél járhattam,mikor a bácsi kedvesen megkérdezte tőlem,hogy egyébként hova is megyek,hova állíthatja ki a jegyet...Szóval,én is bemutatkoztam,igen...
Kiértünk Zámolyra,leszálltunk a buszról,majd elindultunk a megadott útirányba.Álmos az első kerítésnél laza városi helyi menő csávóként lepisilte a kerítést,vele egy kicsit a túloldalon őrjöngő kutyát is.Ilyen ez a városi gettó kérem,az erősebb kutya b**zik,vagymi...
Miután 10 perce sétáltunk,elgondolkodtam,hogy biztos jó helyen járok-e,de minden irányjelzés passzolt,buszról le a falutábla után,aztán vissza,balra út,jobbra töltés...Aztán arra jutottam,miután találtunk egy adag lósz@rt,hogy maximum lefotózom faluvégi Pistabácsi két gebéjét és azt mondom,hogy direkt ezért jöttünk ki idáig.
Majd mire kitaláltam a tervet,megérkeztünk a lovardába,ahol,mint kiderült,reggel disznóvágás volt.Erről szerencsésen lemaradtunk,viszont még aktívan folyt az utómunka pár bácsi keze alatt égett a munka,akik egyből lecsaptak Álmosra.Első gyanúm szerint azért,hogy őt is ledarálják,de kiderült,csak meg akarják nézni,mert hogy milyen csodás állat.Hát,szépnek szép,az tény.Majd kezdtem kényelmetlenül érezni magam,mikor az egyik bácsi nézte jobbról,majd balról is a szép retrieverpórázunkat,és egyszer csak nekem szegezte a kérdést,miszerint nem kéne ennek a szegény kutyának venni egy nyakörvet?!Aki szereti a kihívásokat,annak ajánlom figyelmébe a feladatot,hogy magyarázza el egy ilyen bácsinak,miért is jó egy ilyen póráz!
Végül elértük a célt,meglett barátnőm is,épp lovon volt,így én nekiálltam fotózgatni,Álmos pedig játszott Cooperrel,barátnőm jack russeljával.Rohangált,ásott(a versenypályán...hol máshol...),répát és száraz kenyeret kunyizott,lósz@rt zabált,lovaknak való akadályrudakat cipelt...( -.-' ),agilityztünk a nagy akadályokon,káromkodtunk a hóesés miatt,aztán eltelt a nap és hazajöttünk.Jó kis program volt,bár jobban díjaztam volna,ha süt ránk a napsugár...






amikor megmozdul a duplabunda :D





(több képet nem enged a gallery berakni,én meg lusta dög vagyok,szóval majd a képek folyt.köv. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése