2012. április 18., szerda

Fellépés...közönség előtt.Avagy a gyerekek és a krokodil találkozása

Szánom-bánom,de erősen elmaradtam az írással.A múlt hét feszültségügyileg húzósabb volt számomra,mint amekkora mellett még viszonylag normálisan tudok működni...De már vége,most kis nyugiidőszak következik. :)
Múlt hét szerdán meghívtak a menhelyesek az egyik győri iskolába,az állatvédelmi napra Álmossal,hogy a gyerekek élő kutyát is lássanak.Erre felajánlottam,hogy akár egy kis bemutatót is tarthatunk,ha van rá igény....így vittük a Shrekkes kűrünket és egy kis engedelmes bemutatót is tartottunk.Mondták,hogy hoznak menhelyes kutyákat is,ezt persze én tovább gondolkodtam kicsit.Így került a képbe Márió,az Okos Kutya Program egyik nEBulója és nem elég,hogy gyerekkompatibilissé nyilváníthatjuk ezután a nap után,még ő is megmutatta mindenkinek az engedelmes tudását.Szuperül teljesített!Bár,megmondom őszintén,most már járhatna inkább a saját gazdijával hozzám... :)
Márió és Bársony,a két menhelyes eb




Márió a gyerekekkel






A menhelyes blökik és önkénteseik,Barbi és párja



Márió engedelmes bemutatója




Álmos meg hát....Kaja,sok ember,simi...mit mondjak? :D Majdnem végig póráz nélkül közlekedett,imádott mindenkit,otthagyhattam a legnagyobb tömeg közepén is,de mindig jött,ha hívtam,és a bemutató részét is szépen megcsinálta.Kétszer is meg kellett csinálnunk közkívánatra,mert a második csoport gyerek lemaradt róla.Nem haragudott érte,mert még volt a szalámiból. :P












Álmos ott van középen valahol :D






A farkasős... :D





Engedelmes

És a DDkomikum,avagy móka,kacagás :)

Szuper volt a nap,Álmos totál kidőlt,még másnap is elég szétcsúszott volt.Köszönjük a lehetőséget! :)
U.i.:Hogy miért került bele a címbe a krokodil?Mert mikor a gyerekek ránk szabadultak az udvaron,a következő párbeszéd zajlott le egy "kis"srác és köztem(laza zselével lenyalt haj,bőrdzseki,kábé 6.-as lehetett,de egy kisebb 8.-osnak is beillett volna,szóval,vagány volt,na :D ):
*ránéz Álmosra*
-Ez egy kutya?
-Nem.Ez egy krokodil.De azt nem tarthatok hivatalosan,mert illegális.Szóval,ez a kutya volt a tegnap esti vacsorája,gondoltam,felhasználom a bőrét is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése