2012. április 5., csütörtök

Morzsák

Merényletet követtem el Az Állat ellen...Nem is tudom,mi történt velem,egyszerűen csak előtört a bennem megbúvó gonosz,és hát...
(Vigyázat,felnőtt tartalom,+18!Azon belül is csak az erősebb idegzetűeknek!)
















Mindenki megnyugtatására:Bár a képek NEM illusztrációk,a készítésük során egy állat sem sérült.(Kivéve az én derekam,de ez nem az a blog :D )


Hosszas töprengés után,úgy döntöttünk,megpróbáljuk.Hiszen a célunkat elértük,a lápi bozótdisznó háziasítása megtörtént,családi állatként is megállta a helyét,szóval a kísérlet sikerrel zárult.De felmerült egy dilemma:ő mégis csak egy vadállat.Lehet,hogy ő jobban szeretne továbbra is vadon és szabadon élni?Nehéz döntés volt,de úgy gondoltuk,muszáj megtennünk ezt a lépést.
Így hát megkerestük a számára legmegfelelőbb helyet



Elbúcsúztam tőle,bár őt inkább a környezet érdekelte már



Majd nehéz szívvel,de megtettem...elengedtem



Nagyon boldog volt



Majd miután újra felvette a szokásos maszkját,egyre távolodott






Elindultunk hazafelé,miközben egyik szemem sírt,mert hiányozni fog,a másik viszont nevetett,hogy jó döntést hoztunk.Boldog.Ám egyszer csak...



...így robogott vissza a kis csapatunkhoz.A csapatához.Mi megadtuk neki a döntés lehetőségét,ám ő minket választott.Úgy látszik,szerinte jól döntött. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése